glob
Poniedziałek, 10 grudnia 2018
MENU

cena wody brutto - 3,31 zł za 1m3,

cena odprowadzania ścieków brutto - 7,20 zł za 1m3,

cena śmieci :

8,00 zł za 1 osobę - odpady segregowane

16,00 zł za 1 osobę - odpady zmieszane


 

W przypadku konieczności uzyskania pomocy, dzwoń pod odpowiedni numer telefonu, podając następujące dane:

 - swoje imię i nazwisko,
 - numer telefonu z którego dzwonisz,
 - dokładną nazwę miejsca w którym doszło do zdarzenia (np. wypadek, pożar, utrata przytomności osoby którą znalazłeś/łaś),
 - opis zdarzenia (co się stało i komu),
 - spokojnie i wyraźnie odpowiedz na pytania osoby przyjmującej zgłoszenie.

112 - Centrum Powiadamiania Ratunkowego

986 - Straż Miejska w Zgierzu

992 - Pogotowie Gazowe

997 - Policja

998 - Staż Pożarna

999 - Pogotowie Ratunkowe

601-100-300 - Numer ratunkowy w górach (GOPR / TOPR).

601-100-100 - Numer ratunkowy nad wodą (WOPR). 

 

Poniedziałek
 700 - 1500
Wtorek 700 - 1700
Środa 700 - 1500
Czwartek 700 - 1500
Piątek 700 - 1500
WSZYSTKICH ODWIEDZIN 13854
Zamówienia publiczne
Prace remontowe dachu i kominów - Aleksandrowska 21 Drukuj Email
Wpisał Kamil Stępniak   
Piątek, 11. Maj 2018 13:15

Tytuł zamówienia: Prace remontowe dachu i kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Aleksandrowskiej 21

Zaproszenie do złożenia oferty: link

Link do pełnej treści ogłoszenia  (BZP): link

Link do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: link

Załączniki:

  1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
  2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej
  3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje
  4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
  5. Informacja wykonawcy dotycząca podmiotów na zasobach których polega
  6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
  7. Oświadczenie wykonawcy (wykaz robót o podobnym charakterze)
  8. Projekt umowy
  9. Druk ofertowy
  10. Kosztorys "ślepy"

 
Prace remontowe dachu i kominów - Piątkowska 47 Drukuj Email
Wpisał Kamil Stępniak   
Piątek, 11. Maj 2018 13:15

Tytuł zamówienia: Prace remontowe dachu i kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Piątkowskiej 47

Zaproszenie do złożenia oferty: link

Link do pełnej treści ogłoszenia  (BZP): link

Link do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: link

Załączniki:

  1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
  2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej
  3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje
  4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
  5. Informacja wykonawcy dotycząca podmiotów na zasobach których polega
  6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
  7. Oświadczenie wykonawcy (wykaz robót o podobnym charakterze)
  8. Projekt umowy
  9. Druk ofertowy
  10. Kosztorys "ślepy"

 
Prace remontowe dachu i kominów - Rembowskiego 18A Drukuj Email
Wpisał Kamil Stępniak   
Piątek, 11. Maj 2018 13:14

Tytuł zamówienia: Prace remontowe dachu i kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Rembowskiego 18A

Zaproszenie do złożenia oferty: link

Link do pełnej treści ogłoszenia  (BZP): link

Link do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: link

Załączniki:

  1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
  2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej
  3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje
  4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
  5. Informacja wykonawcy dotycząca podmiotów na zasobach których polega
  6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
  7. Oświadczenie wykonawcy (wykaz robót o podobnym charakterze)
  8. Projekt umowy
  9. Druk ofertowy
  10. Kosztorys "ślepy"
 
Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego Drukuj Email
Wpisał Kamil Stępniak   
Środa, 02. Maj 2018 06:53

Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego

UWAGA! Informujemy, iż uległy zmianie poniższe terminy dotyczące przetargu:

Termin składania ofert: do 29.06.2018 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 29.06.2018r. godz. 11:00

Termin związania ofertą: 29.07.2018r. 

Treść ogłoszenia: link

Załączniki:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Opis przedmiotu zamówienia
  3. Druk ofertowy
  4. Ogólne Warunki Umowy
  5. Biznes Plan
  6. Umowa spółki
  7. Zestawienie kosztów i źródeł finansowania budowy budynku mieszkalnego
  8. Program funkcjonalno-użytkowy
  9. Protokół uzgodnień
  10. Odpis z księgi wieczystej
  11. Akt notarialny (przekazanie działek)
  12. Koncepcja zagospodarowania terenu
  13. Wizualizacja budynku + rzuty kondygnacji
  14. Bilans spółki za rok 2015 i 2016, Rachunek zysków i strat za rok 2015 i 2016, CIT-8 za rok 2015 i 2016, Sprawozdania finansowe, Opinie biegłych rewidentów, Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek (ZUS), Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach, Uchwały Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników
 
Prace remontowe dachu i kominów - Aleksandrowska 21 Drukuj Email
Wpisał Kamil Stępniak   
Piątek, 27. Kwiecień 2018 12:15

Tytuł zamówienia: Prace remontowe dachu i kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Aleksandrowskiej 21

Zaproszenie do złożenia oferty: link

Link do pełnej treści ogłoszenia  (BZP): link

Link do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: link

Załączniki:

  1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
  2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej
  3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje
  4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
  5. Informacja wykonawcy dotycząca podmiotów na zasobach których polega
  6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
  7. Oświadczenie wykonawcy (wykaz robót o podobnym charakterze)
  8. Projekt umowy
  9. Druk ofertowy
  10. Kosztorys "ślepy"
 
<< Początek < Poprzedni 1 2 3 4 Dalej > Ostatnie >>

Strona 1 z 4
Wykonanie i design: Via Design Agencja Kreatywna
Wszelkie prawa zastrzeżone.   2005-2016 M.P.G.M. Sp. z o.o. w Zgierzu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Zgierzu, ul. Mielczarskiego 14, 95-100 Zgierz. W sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@mpgm.pl lub pisemnie na adres wskazany powyżej.
  2. Cele i podstawy przetwarzania.
    Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane:
    1. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (podstawa z art.6 ust.1 lit. b, art.9. ust.2 lit. c, e, f, h, art.10 RODO);
    2. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. e, art.9. ust.2 lit. g, h, j RODO);
    3. w celu wykonania umowy, której stroną jest Pani/Pan lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (podstawa z art.6 ust.1 lit. b RODO).
  3. Prawo do sprzeciwu
    W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych w pkt. 3.b. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub dane te będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  4. Okres przechowywania danych.
    Będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez okres:
    1. dla danych przetwarzanych w związku z zawarciem umowy, Pani/Pana dane osobowe wynikające z zawarcia umowy będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia z umowy.
    2. dla danych przetwarzanych w procesie zawierania umowy, jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy, Pani/Pana dane osobowe związane z ofertą do tej umowy zostaną niezwłocznie usunięte.
    3. dla danych przetwarzanych w celu wykonania obowiązku prawnego i/lub realizacji zadania publicznego, Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z przepisami nakładającymi ten obowiązek prawny lub stanowiącymi podstawę realizacji zadania publicznego.
  5. Odbiorcy danych
    Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane: instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS lub innym naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom prawniczym lub informatycznym.
  6. Prawa osób, których dane dotyczą:
    Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
    1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    3. usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    4. przenoszenia danych;
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego
  7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.